dissabte, 7 de juliol de 2007


when he was a child, it was astonished to me with the capacity of the people who were able to perhaps create, during a time I lost this capacity to observe. It requires patience. Days back, by the 60 birthday of my mother, a friend created this work of art. Seeing it, I decided that it was the moment for recovering that sensation...
De petit, em quedava parat amb la capacitat de certes persones a l'hora de crear.Era una sensació que em donava un estat estrany d'admiració. Durant un temps, em sembla que vaig perdre aquesta capacitat d'observació i admiració a al vegada que requereix paciència. Fa uns dies, pel 60 aniversari de la meva mare, una amiga va crear aquesta obra d'art. Veient-la, vaig pensar que era el moment de recuperar aquella sensació...

4 comentaris:

Anna ha dit...

Encara que tard, felicitats a la teva mare per el seu 60è aniversari :-)

Jo Mateixa ha dit...

Com l'Anna també faig tard :-(, pero felicitats a la marona!!!!!

Un regal precios, segur que debia estar contenta oi?

oriol ha dit...

Anna i JO Mateixa, gràcies a totes dues. Més que l'aniversari, el tema era la foto del magnífic ram de la meva amiga florista, però vaja, gràcies, jajaja!
Salut boniques!

qwadro ha dit...

DJ Whoo Kid mixtapesbeau rivage mauritiusSi bé es diu que en els ulls d'una persona hi ha el reflex de l'ànima, jo crec que en les mans hi ha la força.
Les mans em diuen molt d'algú.Aquí hi veig un gest de senzillesa, calma i bondad.
Bonica fotografia en B/N

20 de juny de 2007 8:29